HERON ELECTRIC rozwija skrzydła

0
1301
Eksluzywna linia łodzi HERON ELECTRIC docelowo z napędem wodorowym

Nie tak dawno inteligentnapolska.pl informawała o wspieranych przez ministerstwo przedsiębiorczości planach uruchomienia produkcji Heron Electric. Zapowiedziano na konferencji prasowej z udziałem minister Jadwigi Emilewicz, że polski elektryczny samochód osobowy produkowany ma być w Białymstoku. W związku z tym, iż partia rządząca w wyborach samorządowych „przegrała Białystok” ale wyraźnie wygrała województwo podlaskie stawiamy raczej na lokalizacje podbiałostocką. Okazuje się, że „produkcyjnych” potrzeb może być znacznie więcej. Mówił o tym także, na konferencji w Białymstoku wspominając o gamie pojazdów Heron Electric Koordynator Polskiego Programu Elektryfikacji Motoryzacji Wojciech Czapla.

komfortowe wnętrze, wysokiej jakości detale, drapieżna dynamika – znaki rozpoznawcze Heron Electric Water Line

Nie bez wysiłku dotarliśmy do części projektów Heron Electric obejmujących zarówno pojazdy lądowe jak i wodne. Co więcej nie są to tylko koncepty graficzne. Na wewnętrznej prezentacji w Centrum Badawczym PAN KEZO, pokazano całe portfolio pojazdów. Jak poinformował prelegent, Heron Electric pozyskuje partnerów posiadających prototypy bądź pojazdy nadające się do rynkowej komercjalizacji. Dokonując rebrandingu, by dostosować pojazd do estetyki linii Heron, zyskuje więc niemal gotowy do wdrożenia produkt. Produkcja części modeli rozpocznie się już w roku przyszłym. Heron Electric pozyskuje projekty nie tylko na rynku polskim, trwają intensywne negocjacje z niezależnymi europejskimi firmami motoryzacyjnymi posiadającymi wieloletnie doświadczenia i dorobek produkcyjny w segmencie pojazdów elektrycznych. Na istotnego partnera Heron Electric obok CB PAN KEZO wyrasta BEP S.A., której przedstawiciele biorą aktywny udział w pracach

Skuter wodny, dynamiczny, oryginalny, ekologiczny

projektowych i przygotowawczych. Na prezentacji W PAN potwierdzono także, iż prace nad powołaniem Konsorcjum POLSKI WODÓR z udziałem między innymi trzech powyższych podmiotów mają szansę na pozytywny finał. Przyspieszyć to może pojawienie się w Polsce nie tylko napędu wodorowego, który można zastosować w pojazdach elektrycznych ale też produkcji wodoru i systemów jego dystrybucji oraz tankowania.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here