2000 „elektrycznych”
dostawców „fast food”!!!

0
473

Operator świadczący usługi dla jednej z czołowych sieci fast food, firma T-Jobs podpisała z Heron Electric S.A. umowę na 2000 elektrycznych pojazdów dostawczych. Ten największy „elektryczny” kontrakt może być prawdziwym przełomem na rynku pojazdów pracujących. „Herony” pojawią się na ulicach już w kwietniu 2020 roku.

„Nasza firma jest dynamicznym średnim graczem na mocno konkurencyjnym segmencie dostawczym – mówi Tomasz Haładyn Prezes Zarządu T-Jobs Sp. z o.o. – w najbliższych latach postanowiliśmy postawić na dynamiczny rozwój floty w oparciu o elektryczne pojazdy dostawcze polskiej produkcji marki Heron Electric. Uważamy, że niemal zerowe koszt eksploatacji oraz przywileje w ruchu drogowym, w tym możliwość poruszania się bus-pasami i wjazd na niektóre strefy zamknięte, dadzą nam przewagę jakościową. Dojedziemy szybciej, zaparkujemy sprawniej, zwiększymy zadowolenie klientów oraz wydajność dostawców i kurierów. Efektem będzie wynik ekonomiczny, który pozwoli na znacznie szybszy rozrost floty. Stawiamy na polskie rozwiązania a model Heron Electric CityEl jest wprost stworzony pod nasze potrzeby”.

HERON ELECTRIC CITY EL polski hit na rynku kurierskim i dostawczym

Prezes T-Jobs ma niewątpliwie dużo racji. Nieduży, zwinny, trzykołowy Heron Electric CityEl, posiada 300 litrowy bagażnik i konstrukcję wymarzoną dla dostawców małych przesyłek, w tym jedzenia. Projekt ma bogatą historię, pierwotnie duński, przejęty przez Niemców gdzie produkowany był przez 12 lat, przejęty został do portfolio Heron Electric. To rzadki przypadek przejęcia przez polskiego inwestora chyba najstarszej niezależnej europejskich marki motoryzacyjnej. City El po unowocześnieniu konstrukcji i designu od nowego roku zdobywać będzie polskie miasta. Futurystyczne wygląd, ekologia i walory użytkowe to niewątpliwie atuty, które mają szansę przebić się także na rynkach UE.

EKOLOGICZNA USŁUGA KURIERSKA

Wojciech Czapla – Koordynator Polskiego Programu Elektryfikacji Motoryzacji (PPEM)

„To istotne, by konwersję pojazdów spalinowych na elektryczne zaczynać od flot pracujących w naszych miastach – twierdzi Koordynator Polskiego Programu Elektryfikacji Motoryzacji (PPEM) Wojciech Czapla – dostawcy i kurierzy pracują całą dobę. Przy ograniczonej podaży pojazdów elektrycznych, dobrze by trafiały do najbardziej mobilnych użytkowników. Niezmiernie cieszę się, że „ambasadorem” elektrycznego dostawcy i kuriera zostanie T-Jobs, firma prowadzona przez osoby, których profesjonalizm bardzo szanuję. Plan, by flotę 200 samochodów w ciągu 2,5 roku rozbudować do ponad 2000 pojazdów wydaje się bardzo ambitny ale duzi gracze na tym rynku przechodzili podobne okresy gwałtownego rozwoju. Technologiczna, użytkowa i kosztowa przewaga T-Jobsa osiągnięta dzięki Heron Electric CityEL, powiększona jeszcze o 100-procentowo ekologiczny charakter usługi stwarza nadzwyczaj korzystne warunki do rynkowej ekspansji”.

Wart 80 milionów kontrakt to niewątpliwie wydarzenie historyczne dla polskiego rynku e-mobile. Co istotne Heron Electric CityEl produkowany w Polsce i masowo sprzedający się na rynku krajowym zachęci inwestorów do odważniejszych inwestycji w e-branży. Co ciekawe przypadek Herona pokazuje, że powtórzenie na razie na mniejszą skalę sukcesu Tesli jest możliwe. Osoby związane z firmą, uważają że już w tym roku zakontraktowana będzie prawie 3 letnia produkcja HR CityEl. Podobną sytuację w stosunku do flagowej wersji samochodowej Heron Electric City Bird założyciele firmy przewidują wiosną 2020 roku.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here