„ELEKTRYCZNE” MAZURY? – ŚWIATOWE CENTRUM E-MOBILE?

7858
570687

 

Polski samochód elektryczny? Rządowy czy biznesowy?

Polska e-motoryzacja wchodzi w ciekawy okres, inteligentnapolska.pl jak zwykle trzyma rękę na pulsie. Strona rządowa ogłosiła przygotowanie produkcji polskiego samochodu elektrycznego na rok 2023. Data to odległa, zastanawia nas także wybór integratora działań, niemieckiej firmy inżynieryjnej EDAG. Postaramy się w najbliższych dniach odnieść się profesjonalnie do tego wydarzenia. Nieco bez echa przeszło natomiast naszym zdaniem dużo ciekawsze wydarzenie, czyli debiut pod koniec marca na targach „Wiatr i Woda” na warszawskim EXPO pojazdów elektrycznych ze stajni HERON ELECTRIC. A było nad czym się pochylić; od łodzi z napędem elektrycznym, elektrycznego skutera wodnego po elektryczny samochód rajdowy i półciężarowy.

MAZURY ŚWIATOWĄ STOLICĄ E-MOBILE?

Okazuje się jednak jak zwykle, że „biznes lubi ciszę” i nieco spokoju. Dostaliśmy oficjalną informację o podpisaniu porozumienia będącego znaczącym krokiem do utworzenia Mazurskiej Wodnej Strefy ECO-ELektrycznej. Sygnatariusze porozumienia to: Miasto Mrągowo, Polski Program Elektryfikacji Motoryzacji (PPEM), Heron Electric S.A. oraz BEP S.A.

„Na terenie Strefy sygnatariusze listu w ramach Polskiego Programu Elektryfikacji Motoryzacji i we współpracy z Centrum Badawczym Polskiej Akademii Nauk KEZO zamierzają w sposób wzorcowy wprowadzać do użytkowania elektryczne pojazdy wodne i lądowe wraz z niezbędną infrastrukturą, wytyczając ekologiczne i technologiczne standardy dla innych regionów”.

Strefa stać się ma także miejscem organizacji corocznego Pucharu Świata Pojazdów Wodnych (WORLD CUP OF E-MOBILE –  „LAND AND WATER”- POLAND 2020) oraz moderatorem akcji „Mazurska Woda bez Spalin”.

Formuła Strefy jako regionu ekologicznego, wspierającego praktycznie technologie e-mobile a jednocześnie gospodarza mistrzostw świata pojazdów elektrycznych WORLD CUP OF E-MOBILE 2020) to niepowtarzalne szansa na wykreowanie  przedsięwzięcia o zasięgu globalnym stanowiącego okazję do ekologicznej i technologicznej promocji regionu oraz kraju. Formuła zawodów prowadzonych w wielu kategoriach zarówno profesjonalnych jak i amatorskich (wyścigi typu „open” dla konstrukcji z napędami elektrycznymi), przy umiejętnej promocji uczynić może ze Strefy światową mekkę e-motoryzacyjnych entuzjastów i na na stałe wejść w kalendarz światowych wydarzeń sportowo-technologicznych. Gdyby dołożyć do tego pakiet animacji całorocznych usług i atrakcji nakierowanych na propagowanie pojazdów elektrycznych wodnych i lądowych, jest szansa na stworzenie solidnej bazy do dalszego turystycznego rozwoju regionu w sposób i skali niespotykanej na ternie UE.

HERON ELECTRIC I BEP – więcej współpracy?

Oczywiście śledzić będziemy rozwój tej inicjatywy, zwłaszcza, że coraz bardziej krystalizuje się struktura zaplecza polskiego e-lidera motoryzacyjnego HERON ELECTRIC. Na pojazdach Herona wystawianych w Warszawie, dostrzec można było ciekawe zastawienia brandingu. HERON ELECTRIC BEP TECHNOLOGY – to znaczek, który pojawia się coraz częściej (jak widać na fot.). Przedstawiciele BEP S.A. i HERON ELECTRIC S.A. w rozmowie z redakcją inteligentnapolska.pl zapowiedzieli oficjalny komunikat w sprawie współpracy technologicznej obu firm i ich planach rozwoju na lata 2019-2020 już w przyszłym tygodniu. Trzymamy kciuki i czekamy niecierpliwie.

SONY DSC

 

 

 

 

7858 KOMENTARZE

  1. FUE

    […]check below, are some completely unrelated internet sites to ours, having said that, they may be most trustworthy sources that we use[…]

  2. FUE

    […]check beneath, are some entirely unrelated internet websites to ours, on the other hand, they’re most trustworthy sources that we use[…]

  3. Reliable movers

    […]we like to honor many other net sites on the web, even if they aren’t linked to us, by linking to them. Beneath are some webpages really worth checking out[…]

  4. FiverrEarn

    […]Every the moment inside a while we pick out blogs that we read. Listed below are the most current internet sites that we pick out […]

Comments are closed.